Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
04.11.2013 09:00 - Единствената разлика на английските автомобили от останалите е, че жена ти мрънка от ляво!
Автор: furiika Категория: Забавление   
Прочетен: 9069 Коментари: 18 Гласове:
55


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
:) :) :)

Двама стоят на улицата и си говорят. Минава кола и ги изпръсква с кал.  - Да запишем номера и да се оплачем, за да го глобят.  - Няма смисъл! Нашите шофьори няма да станат по-любезни. А в Англия ако шофьор те изпръска, връща се, извинява ти се, после те кани у дома си, предлага ти душ, отнася ти дрехите на химическо чистене и цял ден те вози, където пожелаеш.  - И това с теб ли се случи?  - Не, с жена ми.




Детенце пътува с родителите си: -Мамо, мамо - теленце! -Мамо, мамо - козичка! -Мамо, мамо - дръвченца! -Тате, тате - блондинка!



- Защо убихте жена си след 30 години брак?  - От мързел...  - Как така от мързел?!?  - Ами а днеска, а утре...





Мъж търси в шкафа брачното свидетелство и пита жена си:  - Мила, къде е онзи лист с доживотната присъда?  - Скъпи, това по скоро е твоят пожизнен абонамент за трикратно хранене дневно!





Три старици разговарят помежду си. 
Първата: -Аз съм на 72 години и още играя тенис по два часа на ден, но не знам до кога ще изкарам така...
Втората: -Аз съм на 82 години и плувам всеки ден по десет дължини в басейна, но не знам до кога...
Третата: -Аз съм вече на 92 години, още съм девствена, но не знам до кога...






- Давате ли кредити срещу честна дума? - Няма проблем. - А ако не ги върна? - Ще ви е срам, като се явите пред Всевишния… - Кога ли ще бъде това… - Ами ако не си платите до пето число на месеца, след шести някъде…





Мацка разказва на приятелките си след среща:  - Е, как е той?  - Ах, супер!  - Хубаво ли се целува? Добре ли ухае?  - Великолепно!  - Вечерята вкусна ли беше?  - Ах, много, много вкусна!  - Ааааа... Имаше ли... секс?  - Имаше, момичета, той е просто невероятен!  ....................... Разказва младежа след срещата:  - Е?  - Да.  - Браво, пич!  


  :))))))))))  



Гласувай:
65



1. turb04 - Мацка и пич разказват след секс на ...
04.11.2013 09:07
Мацка и пич разказват след секс на приятели.
Мацката:
- Уауууу... Беше супер! Час любовна игра, два часа секс и след това час гушкане!
Пичът:
- Абе, мани... Един час не можа да ми стане, два часа не можах да свърша и после един час не можах да заспя...
цитирай
2. viovioi - брей, що мен не ме опръска някой така ??!!:))
04.11.2013 09:25
Аз им тегля по една клетва и това е! Клетвата е"Дано не стигнеш там за където си се забързал, а дано!"
цитирай
3. furiika - :)))
04.11.2013 10:39
turb04 написа:
Мацка и пич разказват след секс на приятели.
Мацката:
- Уауууу... Беше супер! Час любовна игра, два часа секс и след това час гушкане!
Пичът:
- Абе, мани... Един час не можа да ми стане, два часа не можах да свърша и после един час не можах да заспя...



кой за каквото си мисли :)))
цитирай
4. furiika - Вили, и на мен не ми се е случвало, а от толкова години съм в Англия :)))
04.11.2013 10:41
viovioi написа:
Аз им тегля по една клетва и това е! Клетвата е"Дано не стигнеш там за където си се забързал, а дано!"



Ама това е така, защото няма дупки и локви:)))
цитирай
5. hristo27 - В аптеката: - Имате ли презерв...
04.11.2013 17:03
В аптеката:
- Имате ли презервативи с вкус на ягода?
- Имаме.
- А с вкус на банан?
- Имаме.
- А с вкус на ананас?
- Имаме. Млади човече, вие секс ли ще правите или ще варите компот?


цитирай
6. furiika - :)))))))))))))
04.11.2013 21:08
hristo27 написа:
В аптеката:
- Имате ли презервативи с вкус на ягода?
- Имаме.
- А с вкус на банан?
- Имаме.
- А с вкус на ананас?
- Имаме. Млади човече, вие секс ли ще правите или ще варите компот?



цитирай
7. monaliza121 - Хаха, привет, Фурийка!
04.11.2013 23:27
Добре че са мързеливите мъже, та и ние малко да поживеем:))))
цитирай
8. ronya - хахахахаааааааа,
04.11.2013 23:30
как ще спя сега, като ще ме боли корема цяла нощ от смях - не знам ;)
Ама ще ти го върна:

Седят трима мъже, пият и се хвалят.
Първият:
- Моята жена е висока, стройна с великолепна фигура - като хрътка е..
Вторият:
- А моята е мъничка, домошарка, държи на уюта - като булонка е...
Третият:
- Абе, тя и моята е кучка, ама още не знам каква порода..
цитирай
9. furiika - да, беее:))))
05.11.2013 00:05
monaliza121 написа:
Добре че са мързеливите мъже, та и ние малко да поживеем:))))


И аз това си помислих:)))))))))) Да живее мъжкия мързел, че и ние покрай него:)))
Поздрави, приятелко!
цитирай
10. furiika - ахахахааа:))) Успешноооо
05.11.2013 00:06
ronya написа:
как ще спя сега, като ще ме боли корема цяла нощ от смях - не знам ;)
Ама ще ти го върна:

Седят трима мъже, пият и се хвалят.
Първият:
- Моята жена е висока, стройна с великолепна фигура - като хрътка е..
Вторият:
- А моята е мъничка, домошарка, държи на уюта - като булонка е...
Третият:
- Абе, тя и моята е кучка, ама още не знам каква порода..



успешно ми го върнааа:)))))))
цитирай
11. antivlaks - :D
05.11.2013 00:10
С английските коли има и друг проблем . Всеки път като речеш да се изплюеш през прозореца ...........наплюваш жена си !
цитирай
12. furiika - :)))) проблемът не е за английските мъже, а за българските, които карат коли с десен волан :))))
05.11.2013 00:54
antivlaks написа:
С английските коли има и друг проблем . Всеки път като речеш да се изплюеш през прозореца ...........наплюваш жена си !

цитирай
13. novitejivotni - Аре и от мен,
05.11.2013 05:22
Група български туристи, по време на екскурзията до Лондон, посещават Сохо. Екскурзоводът ги предупреждава:
- Внимавайте много и не се делете от групата! Тук е пълно със сутеньори. Ако, все пак, някой се изгуби, веднага да пита за българския консул!
Както се и очаква, един от туристите се изгубва. Докато се лута, от един вход излиза мъж и му предлага:
- Do you want a white woman?
- No, no! - крещи туристът.
- Do you want a black woman?
- No!
- Do you want a man?!
- No!!!
- Do you want an animal?!!
- NO!!! I WANT BULGARIAN CONSUL!
- Hmmm... possible, but it's going to be very expensive...
цитирай
14. antivlaks - :D
05.11.2013 07:33
Дупки по пътищата ........дал Господ ! Само един дъжд ми трябва и ставам англичанин !!!
цитирай
15. furiika - хаха:))))) Няма невъзможни неща! :)))
05.11.2013 10:23
novitejivotni написа:
Група български туристи, по време на екскурзията до Лондон, посещават Сохо. Екскурзоводът ги предупреждава:
- Внимавайте много и не се делете от групата! Тук е пълно със сутеньори. Ако, все пак, някой се изгуби, веднага да пита за българския консул!
Както се и очаква, един от туристите се изгубва. Докато се лута, от един вход излиза мъж и му предлага:
- Do you want a white woman?
- No, no! - крещи туристът.
- Do you want a black woman?
- No!
- Do you want a man?!
- No!!!
- Do you want an animal?!!
- NO!!! I WANT BULGARIAN CONSUL!
- Hmmm... possible, but it's going to be very expensive...

цитирай
16. furiika - :)))))
05.11.2013 10:24
antivlaks написа:
Дупки по пътищата ........дал Господ ! Само един дъжд ми трябва и ставам англичанин !!!


и има да пръскаш, да пръскаш...
:))))
цитирай
17. hristo27 - Жена се връща у дома късно през нощта ...
05.11.2013 12:10
Жена се връща у дома късно през нощта като пътя и минава през парка. Оглежда се и гледа - мъж върви след нея. Ускорява крачки, мъжът след нея, също. Хвърля чантичката си, но той той не я взема и продължава да я гони. Накрая хвърля новото си кожено палто с надеждата да се отърве от преследвача си. Той обаче не взема палтото, а продължава да я гони.
- Хей, нямам пари. Нямам, разбра ли?
- Ааааа, нищо де, аз безплатно...
цитирай
18. dimat - А сега,за десерт,една истина,а не виц:
12.11.2013 19:41
ЕС вече се състои от 27 държави и една територия,с табела - "България"(бостан за обиране).
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: furiika
Категория: Забавление
Прочетен: 6961546
Постинги: 599
Коментари: 14698
Гласове: 102076
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031